Forum www.klasatc.fora.pl Strona Główna www.klasatc.fora.pl
Forum klasy TC z Technikum nr 9 Łódź
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.klasatc.fora.pl Strona Główna -> News
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek
Administrator



Dołączył: 15 Cze 2005
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 19:26, 17 Cze 2005    Temat postu: Regulamin

1. Rejestracja

1.1 Każdy może zarejestrować się na forum i brać udział w dyskusjach (rejestracja i logowanie są wskazane, ponieważ w innym przypadku użytkownik będzie występował jako Gość i nie będzie miał dostępu do różnych działów, możliwości wypowiadania się, możliwości wysyłania prywatnych wiadomości, wstawiania avataru itp.

1.2 Podczas rejestracji jedynymi wymaganymi danymi są: adres e-mail (prawdziwy) oraz nick (pseudonim). Resztę danych użytkownik podaje dobrowolnie i na własne ryzyko, jednakże muszą one zgadzać się z prawdą. Każdy użytkownik rejestrujący się na forum musi zaakceptować poniższy regulamin. Rejestracja jest równoznaczna z zaakceptowaniem jego warunków.

1.3 Każdy użytkownik ujawnia swoje dane na własną odpowiedzialność. Forum jest ogólnodostępne, dlatego lepiej nie podawać wszystkim na forum swojego numeru telefonu komórkowego, adresu, itp.

1.4 Zanim zaczniesz brać udział w dyskusjach, zapoznaj się z tematami, które ułatwią Ci poruszanie się po forum: FAQ - INFORMACJE ADMINISTRATORA , DALSZE UWAGI i INSTRUKCJE

2. Ogólnie

2.1 Na forum kategorycznie nie tolerujemy spamu. W treści postu nie mogą znajdować się linki reklamujące strony komercyjne i prywatne nie związane z danym tematem. Zabrania się wyświetlania na forum jakichkolwiek banerów do tych stron oraz płatnych banerów. Tylko we własnym profilu wolno umieszczać adres swojej strony lub zaprzyjaźnionej.

2.2 Pod żadnym pozorem w treści postu nie wolno umieszczać linków do stron rozpowszechniających oprogramowanie ewidentnie pirackie, sposoby na używanie pirackiego oprogramowania lub inne czynności zabronione przez prawo. Umieszczenie takiego linku spowoduje usunięcie linku oraz udzielenie ostrzeżenia użytkownikowi.

2.3 Podpis pod postem użytkownika nie może zawierać niecenzuralnych słów, treści rasistowskich. Zabronione jest umieszczanie w sygnaturze banerów reklamowych i jakichkolwiek linków, także do swoich forów, czy innych stron o tematyce komputerowej - tweak.pl, in4, itp (właściwym miejscem do umieszczania adresu do swojej strony jest profil użytkownika). Sygnatura nie może być pisana czcionką zbyt dużą, powodującą rozciągane forum, (czyli zmniejszenie czytelności). Obrazek umieszczony w podpisie powinien mieć maksymalne wymiary 450x120.

2.4 Avatarem jest obrazek wyświetlany w profilu użytkownika oraz przy każdym jego poście. Emblemat nie może zawierać niecenzuralnych słów, treści rasistowskich, reklam komercyjnych oraz prywatnych stron. Używanie cudzych emblematów jest zabronione i traktowane jako plagiat - wyjątkiem są emblematy z wbudowanej galerii emblematów. Dopuszczalna wielkość obrazka to 120x120.

3. Postanowienia końcowe

3.1 Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo usuwania (Administratorzy i moderatorzy muszą podjąć wspólną decyzję o usunięciu
konta użytkownika zarejestrowanego od dawna i zabierającego czynny udział w dyskusjach) lub banowania użytkowników, którzy złamali regulamin lub nie są aktywni przez długi okres (w takiej sytuacji administratorzy i moderatorzy decydują samodzielnie).

3.2 Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo do usuwania tamatów lub wiadomości, naruszających dobre obyczaje, niezgodnych z prawem, kłócących się z naszą moralnością, poczuciem estetyki oraz łamiących regulamin i zasady przyjęte na forum. Również do usuwania emblematów oraz zdjęć z podpisów, oraz treści podpisu niezgodnych z regulaminem.
Administratorzy mają prawo do własnej oceny każdej sytuacji oraz do podejmowania koniecznym ku temu działań.

3.3 W przypadku modyfikowania części danego postu naruszającego regulamin, zarówno moderator jak i administrator musi zostawić informację, przez kogo i z jakich powodów treść została zmodyfikowana. W sytuacji spornej należy swoje działania skonsultować z autorem postu/tematu.

3.4 Powyższe zasady obowiązują wszystkich, włącznie z moderatorami oraz administratorami. i służą utrzymaniu odpowiedniego poziomu kultury, szacunku oraz przyjaznej atmosfery.

Regulami stworzony przez: Voyager'a

Niech każdy pamięta, że admin ma zawsze racje Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.klasatc.fora.pl Strona Główna -> News Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin